درمان مجروحان انفجار پیجر در بیمارستان‌های ایران | اعزام ۸ چشم پزشک ایرانی به لبنان-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

درمان مجروحان انفجار پیجر در بیمارستان‌های ایران | اعزام ۸ چشم پزشک ایرانی به لبنان

وزیر بهداشت از اعزام ۸ متخصص چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی که به کشور وارد شده اند در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۲۵۷۷۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت با اشاره به حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان عنوان کرد: حادثه تروریستی لبنان و مجروح شدن ۳ هزار نفر از مردم بسیار تاسفبار و ناراحت‌کننده است و ما این حادثه تروریستی را محکوم می‌کنیم.

او با اشاره به تماس تلفنی خود در ساعات اولیه این حادثه تروریستی با همتای لبنانی خود، تاکید کرد: پیرو این تماس مقرر شد تا یک تیم امدادی به ویژه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شود که صبح امروز ۸ متخصص چشم پزشکی و یک تیم پرستاری به صورت داوطلبانه برای درمان مجروحان پر تعداد حادثه تروریستی به لبنان اعزام شدند.

ظفرقندی از اعزام تعدادی از مجروحان لبنانی و ورود آنها به کشورمان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شدت آسیب‌ها به مردم لبنان و مجروحان کاهش یابد و درمان مناسبی برای مجروحان ارائه دهیم. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار